ඉන්දියාවේ සාප්පු හිමියන්ට දැන් සතියක් සඳහා Metaverse හි sneaker එකක් ඇණවුම් කළ හැකිය.

 ඉන්දියානු e-commerce දැවැන්තයෙකු වන Flipkart,  Polygon-incubated සංවිධානය eDAO සමඟ හවුල් වී metaverse හි අතථ්‍ය සාප්පු සවාරි ලෝකයක් දියත් කළේය.


ප්‍රධාන දේශීය e-commerce වේදිකා blockchain සහ metaverse සමඟ වැඩි වැඩියෙන් අත්හදා බැලීම් කරන බැවින් ඉන්දියාවේ පාරිභෝගිකයින්ට ඩිජිටල් සාප්පු සවාරි අත්දැකීමක් සඳහා වැඩි විකල්ප ලැබේ.

ඉන්දියානු සාප්පු සවාරි යන්නන්ට Puma සහ Nivea වැනි සන්නාමවල නිෂ්පාදන සූදු, අන්තර්ක්‍රියාකාරී metaverse එකකින් උත්සාහ කළ හැකිය. දේශීය e-commerce දැවැන්තයෙකු වන Flipkart පාරිභෝගිකයින් සඳහා ඡායාරූප-යථාර්ථවාදී අතථ්‍ය ගමනාන්තයක් දියත් කිරීම සහ සාප්පුවක් තුළ නිෂ්පාදන සොයා ගැනීමට Metaverse අවකාශයක් දියත් කිරීමට ස්තූතිවන්ත වේ.

හොඳම online සහ නොබැඳි සාප්පු සවාරි අත්දැකීමක් ලබා දීමේ අරමුණින් Flipkart ඔක්තෝබර් 17 වන දින Flipverse දියත් කිරීම නිල වශයෙන් නිවේදනය කළේය.

Polygon-incubated සංවිධානය eDAO සමඟ සහයෝගයෙන් සංවර්ධනය කරන ලද Flipverse පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ ප්‍රියතම වෙළඳ නාම වෙත සමීප කරවීම අරමුණු කරගනිමින් අතථ්‍ය ලෝකයක සාප්පු යෑමට metaverse avatar එකක් නිර්මාණය කිරීමට ඉඩ සලසයි. ඒ අතරම, සන්නාමයන්ට අතථ්‍ය ලෝකයේ ඔවුන්ගේ metaverse-සූදානම් ඩිජිටල් ද්විත්වය ජනනය කිරීමට සහ නිර්මාණය කිරීමට හැකි වේ.

තරඟ සහ සුවිශේෂී සන්නාම දීමනා වලට අමතරව, Flipverse අද්විතීය ඩිජිටල් එකතු කිරීම් සඳහා සහය දක්වයි. නිවේදනයට අනුව, Flipverse, Puma, Noise, Nivea, Lavie, Tokyo Talkies, Campus සහ තවත් බොහෝ වෙළඳ නාම ඇතුළත් වේ. Flipkart හි නව අන්තර්ජාල සාප්පු සවාරි වේදිකාව වන FireDrops වෙතින් නව සාප්පු සවාරි අත්දැකීම ලබා ගත හැකිය.

Flipverse පිරිනැමීම නියමු අදියරේ පවතින බව වාර්තා වන අතර මෙම මාසයේ උත්සව සමයේදී උනන්දුව ආකර්ෂණය කර ගැනීම අරමුණු කරයි.

Flipkart Labs හි නිෂ්පාදන උපාය උප සභාපති Naren Ravula ට අනුව, metaverse යනු ඊ-වාණිජ්‍යය සංවර්ධනයේ “සැලකිය යුතු විප්ලවයක්” වන අතර විශාල විභවයක් ඇත. "පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ කැමති සන්නාම, දීමනා, වාරික කාසි සහ ඩිජිටල් එකතු කිරීම් වෙත ප්‍රවේශය ලබා දීමෙන්, අපි ඔවුන්ගේ සාප්පු සවාරි අත්දැකීම අතථ්‍ය සහ ගිලී යන සැකසුමකින් වැඩි දියුණු කිරීමට අපේක්ෂා කරමු," Raula සඳහන් කළේය.

Polygon සම-නිර්මාතෘ Sandeep Nailwal පෙන්වා දුන්නේ ලෝකය "Metaverse හි කළ හැකි දේ මතුපිට සීරීමට" පමණක් බවත්, e-commerce, Metaverse හි "ඝාතක භාවිත අවස්ථා" වලින් එකක් බවත්ය.

Post a Comment

0 Comments